sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

harmaa maailma

 photo sekalainen-001_zpsf7157360.jpg photo asdfghjkloumlauml003_zps93f5027a.jpg  photo jeps016_zps73ec82e7.jpg  photo jeps082_zps80121167.jpg  photo jeps010_zpsb4ebc87d.jpg

Viikot vierii, kuukaudet vierii, mitä täällä ehtiikään tehdä. Aika kulkee omaa tahtiaan ja mä en millään meinaa pysyä perässä. Oon jäänyt aika paljon jälkeen tässä kuvien julkaisussa, nimittäin mulla on kasallinen kuvia mitä haluaisin laittaa tänne internetin jopa liiankin ihmeelliseen maailmaan. Viime päivinä on tapahtunut aika paljon ihania asioita. Otin esimerkiksi rakkaimman skootterini käyttöön ja niin se pörisee kivasti kun huristelen(akun vaihdon takia). Keksin myös itelleni uuden sarjan minkä tuotantokausia alan keräilemään mun kokoelmiin, nimittäin Gleen. Ei mulla oikeen mitään erikoista asiaa ollut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti