sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

sweet dreams

 photo random028_zpsb1142bfc.jpg  photo random003_zps5fc2ef3c.jpg  photo random008_zpsbc7b531f.jpg  photo random013_zps1a4a7cec.jpg

Joo eli kipeänä vielä olen. Oon tehnyt oikeen kunnon linnoituksen mun sänkyyn ja vallannut sen niin, että siitä huomaa helposti kohta viikon jatkuneen kokonaisaikaisen käytön. Onneksi tajusin melkein ajoissa, ettei näin voinut jatkua ja päätin näillä yön pikku tunneilla aloittaa prosessin nimeltä lakanoiden vaihto. En tajua miten oikeasti, joku voi sydämen kyllyydestään rakastaa lakanoiden vaihtoa. Täytyy myöntää syyllisyyteni, mä se olen. Aika sairasta, että oikeasti voi rakastaa tätä normaalia itsestäänselvyytenä pidettyä asiaa, huhhuh. Tämän urakan jälkeen katsoin sivusilmällä madventuresia televisiosta ja odotin kuvien lataamista malttamattomasti. Ja nyt olen siinä pisteessä, että oikeasti haluan nukkumaan puhtaisiin lakanoihin ja sitä ennen yritän lukea kirjaa, mutta tiedän vain ettei tämä jälkimmäinen juttu ei tule onnistumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti