torstai 8. marraskuuta 2012

we don't like when visitors come



Jouluaattoon enää taianomaiset 46 päivää.Täällä mä vaan syön taffelin grande sipsejä american dipillä ja mietin, että mitä mä toivoisin joululahjaksi. Ei tule oikeastaan melkein mitää mieleen(listalla kettureppu ja GG eka tuotantokausi). Voiko se vaan sitten olla niin, että mulla on jo kaikkea mitä haluaisin? Ja pitäis varmaanki kohta alkaa jo laittamaan jouluvaloja kun tää joulunaikaki on jo alkanut(on ne kyllä niin nättejä). Ajattelin kokeilla joku päivä mun suorastaankin huonoilla leipomistaidoilla(janniin verrattuna) tehdä cakepopseja, jos osaisin vaikka tehdä niitä kun on ne niin herkkuja. Lainasin myös mun serkulta Sofialta oc:n 1ja2 tuotantokaudet kun en oo ikinä nähny niitä(oon nähny vaan niitä myöhempiä), jos vaikka tänään ehtis kattoo ihan ekan jakson. Huomenna on ihan armottomasti koulua jopa 2 tuntia, käy mulle! :) Ps Glee on ihan paras

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti