tiistai 20. marraskuuta 2012

she's been dreaming that since she was a girl


Otin Jennasta parit kuvat yks päivä ja hui kun se aurinko laskee nopeesti ja tulee pimeä. Oon ollu vähä huonolla tuulella pari päivää, koska joku nimeltä mainitsematon henkilö pilaa aina kaiken. Ei tämä henkilö kyllä ainut vihaa herättävä asia ole ollut vaan vähän kakkea sieltä täältä maan ja taivaan välistä. 
Koulussakin on tällä viikolla alkamassa koeviikko ja mä vaan tunnen vihaa sitä kohtaan. Mä tiedän....... ja tää on esimerkiksi sellainen asia mikä mua ärsyttää blogeja lukiessani kun kaikki valittaa aina koeviikosta ja ARGH, kuin perseestä ja yms. Näin sen huomaa oon kyllä ihan samanlainen, että vihaan sitä ja ei se mitään mun lempihommaa oo koulun jälkeen vaan lukea kokeisiin, mutta siitä valittaminen on jotain mistä mä en jaksa kuunnella enää. Anteeksi raivokas aukeamiseni.... Ihanaa pääsen kohta ZzzzzZzzzz!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti