keskiviikko 17. lokakuuta 2012

tää on tavallinen talo viiskyt luvulta, jossa ruoka tuoksuu kotiovelta



Mun pitää kyllä nyt tunnustaa, että oon alkanu tykkää Justin Bieberistä. 
Kyllä minä tykkään tuosta söpöstä ja hyvä äänisestä pojasta!
Kuvissa siis näkyy minun eilen tullut piponen. Väri siis onkin sininen, vaikka kuvissa varmaankin näyttää mustalta. Valitsin sinisen, koska en uskonut ainakaan punaisen tai muiden värien sopivan minulle ja tää on kyllä hyvä! Musta on siis tullut tämmönen muiden seuraaja, mutta hyvältä se kyllä päässä tuntuu Ah. 
Huomenna siis lähtö Espanjaan Mallorcalle ja on sinne ihan hyvää lämpöä luvattu. Oon siellä siis tasan viikon ja syysloman loppupuolilla siis kuulette musta seuraavan kerran. Jännittää aikas paljon kun viimeksi oon lentokoneessa ollut ehkä 6 vuotta sitten. Oon joka vuosi ollut aina ulkomailla ja on tullu matkusteltua aika paljon, mutta tässä oli nyt tämmönen ihmeellinen tauko ettei olla vaan lähetty (vaikka mulla tahtoa on ollut kyllä aikamoisesti).
Tänää oli mukava ilta ihanien ja ihan parhaitten tyttöjen kanssa, joita tulen mahdollisesti ikävöimään(jaakkoa, iskää ja roosaa myös). Syötiin benjajerrys nams jäätelöä ja pelattiin jannin kanssa draw somethingia.
Tästä nyt yritän pakkailla loput tavarat ja mennä nukkumaan. Unia!


6 kommenttia:

  1. mari toi pipo on ihana, oon kattonu tota kans! piä hauskaa sielä mallorcalla ja tuo vähä lämpöä tännekki ;) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on aaaah! Pidän hauskaa ja otan paljo kuvia jajajaj ihanaa hehe :D

      Poista
  2. Mooi!:) Kiva blogi:)

    Käy toki kattoo mun:) www.timetolivein.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. No kiitos! :) käyn kattomassa :))

    VastaaPoista