perjantai 26. lokakuuta 2012

mallorca part 1


Lentokone lähti liikkumaan eteenpäin ja mua jännitti ihan kauheesti. Tuntui, että mun jokainen lihas olisi ollut jännittynyt ja varmaan olikin. Yritin jauhaa purkkaa niin kovaa mun suussa etten ajattelisi niin paljon sitä nousua ja ettei mun korvat menisi lukkoon. Sitten se lentokone pysähtyi ja alkoi kiihdyttää vauhtia ihan hirveetä vauhtia ja mun kädet puristi tuolin kaiteita jo aika kovaa. Kun päästiin ilmaan olo helpottui jo vähän ja mietin mielessäni, että miksi mä tätä jännitin? Ennen lentokoneessa ei mua ollu jännittänyt. Matka Palmaan meni hyvin ja laskeutuessa oli jo aika pimeetä. Espanjan rannikon valot oli niin mahtavan näköset ja lennettiin tosi lähellä meren pintaa. Se oli kyllä aika täydellinen hetki. 
Matkustettiin taksilla meidän hotellin pihaan ja kello oli jo yli puolen yön, oli tosi lämmin.
Meijän hotelli ei ollu mikään viiden tähden hotelli, mutta se oli just sopiva ainakin mulle.
Ensimmäisenä päivänä lähettiin vähän tutustumaan Palman keskustaan ja oli kyllä ihania maisemia. Mietin, että ihan outoa kun kaikilla espanjalaisilla oli tosi paljon vaatteita päällä (takkeja, uggeja, pitkiä housuja) näin lämpimällä kelillä, mutta niillähän on syksy siellä. Vähän hassua kun kaikki turistit kulki siellä shortseissa, mekoissa ja pienissä paidoissa ja paikalliset sellaisissa vaatteissa suunnilleen mitä meillä täällä suomessa on tällä hetkellä päällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti