keskiviikko 18. syyskuuta 2013

se tyttö, joka piiloutui neuleisiin

 photo 2013-08-032_zps17df14cc.jpg  photo bloumloumlouml067_zpsb46834b2.jpg  photo 2013-08-031_zps961fe7e5.jpg  photo 2013-08-030_zpsa6e66848.jpg  photo bloumloumlouml115_zpseb5c50cd.jpg

Haluaisin vain nukahtaa, uinua syvyyksiin. Olla miettimättä mitään ja sulkeutua koirani kanssa neljän seinän sisälle. Unohtaa kaiken tärkeän ja lopettaa kokoaikaisen omenan hilpaamisen. Haluaisin omistaa kaikki maailman ihanat, lämpimät neuleet ja uppoutua vaahtokylpyyn. Eilen keittiön pöydällä kotiin tullessani minua odotti kauan kaivattu paketti ja ai että oon rakastunut. Tästä päivänpiristäjästä lisää myöhemmin. Tänään luvassa ehkä jopa jotain läksykirjoja kiinnostavampaa, koska aina ei jaksa panostaa.

8 kommenttia:

  1. OUGAAD ihanaihanaihana toi sun nauru kuva lav you babe!! <3<3<3

    VastaaPoista
  2. Oiii vitsi miten ihanii kuvii sust ja jannist :-)!

    Ja hei! Oon nyt laittanu tän kaikille: Huomasin että oot myös mun entisen blogin (Don't think too much) lukijoita, niin oon nyt kaikille informoinu että oon tehny sen tilalle jokunen aika sitte uuden blogin joka löytyy täältä: http://andthenshefound.blogspot.fi/ :-) Jos kiinnostaa siis vielä! Kun tää blogger ei tahdo toimia niinku haluisin, elikkä teille vanhoille lukijoille ei tuu uusia päivityksiä tosta uudesta blogista bloggeriin, niin oon joutunut kaikille neuvomaan, että täytyy ensiksi erota lukijoista ja mikäli vielä kuulumiset kiinnostaa niin tottakai liittymään uudelleen lukijaksi niin pitäisi taas toimia ja päivitysten tulla bloggerissakin! :-) Että tämmöstä tällä kertaa :-D Mukavaa illanjatkoo <3

    VastaaPoista
  3. oot tosi kaunis! :)

    VastaaPoista