maanantai 18. kesäkuuta 2012

fast, time is ticking oh so fast




Joo... en oo vähää aikaa kirjotellu mitään kun en oo jaksanu ladata kuvia koneelle:D
Joo elikkä 2.6 oli mun synttärit ja äiti teki mulle ihanaa ranskalaista suklaakakkua ( mikä on muuten ihan mun lemppari ) NAM! Me pidettiin sitte kolmas päivä sukulaiskahvit ja sain ihan kiitettävästi rahaa:D kun noita sukulaisia riittää! Ekana lomamaanantaina alkoi jumppaleiri ja minä olin sielä sitte ryhmyrinä monen muun kanssa ja sitä sitte jatkui torstaihin saakka:) Viikonlopuksi lähin jannin porukoitten kaa joutsaa yhelle mökille ja sieltä noi kuvatkin on sitten:) Yheksäs päivä oli jannin synttärit ( onnea vielä!!<3) mulla ei kyllä lahjaa vielä siinä vaiheessa ollu kun en ollu päässy mihinkää ees kattomaa mitää lahjaa:( mutta joo...sitten me heitettiin talviturkit ja mä ihan rakastuin siihen rantaan koska hiekkapohja ja ahhh! se oli niin unelmaa,, paitsi se kyyyyylmä vesi :(!
Käytii hypoteekissä pirtelöillä, lamminmäellä syömässä ja karoliinan kahvimyllyssä syömässä jotain ihan taivaallista tryffelikakkua:) Janni oli leiponu matkallekkin muffineja ja mokkapalakääretortun<3 kyllä oli mahat täynnä sen reissun jälkeen:))

2 kommenttia: