keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Little bit snow

Hejsan, tänään oli joulukirkko ja todistusten jako... WUHUU! 
Tietysti mun piti mennä heti ekalle tunnille jo kirkkoon ku oon kuorossa ja me laulettiin sielä kirkossa jotain joululauluja siinä edessä :-) Meni ihan kivasti , onneks ei kestäny pitkään...

Sitte luokanvalvojan luokassa saatiin sellaset ''joulupussit'' missä oli sisällä omena ( jolle juuri sopivasti oon allerginen ), fazerin suklaapatukka ja trippi. Sit ku oltii syöty ne ni saatiin todistukset ! Olin kyllä ehkä vähän pettynyt , koska keskiarvo oli vaan 7.5 ja lukuaineiden keskiarvo 7.2. Luulin, että olisin saanu paremman todistuksen ku oon nyt parantanu tosi paljon, mut ei voi mitää :-) Onhan mulla vielä kevät aikaa nostaa ne numerot ! 

Janni tuli meille sitte suoraan ku päästiin koulusta. Käytii ottaa vähä kuvia kun oli tosi ihana valo ulkona :-) En tiiä kyllä että nykyykö se näissä kuvissa ...


Kohta lähen Jaakkoo vastaa bussiasemalle ja sitte teen noi Hanna-tädin joulupiparit loppuun !
Onneks tänää sato edes vähän lunta :-) <3
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3287081/bright-crystal?claim=wz5ksmx9zmb">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti